nurozge Aşıyı yaptirdik tan sonraki gün iyice keyifsizleşti huysuzlaşti birde diş çıkarıyor bu şekilde olan var mi geçti mi
Pinkgold nurozge diş çıkarıyorsa ateşi falan varsa calpol içirin kontrol edin bizde 9 ay aşısı olduk öyle bi sorun yaşamadık
Mirabia nurozge dün aşı olduk dünden beri aşırı huysuz sürekli kucakta olmak istiyor birde diş sıkıntımız var o kadar kaşınıyorki ellerini ısırıyor beni ısırmaya başladı üst dişler çıkacak ama nasıl çıkacak bilmiyorum tedagille devam
Merveio14 Sevidmn bazı gercekleri gördük diyelim. Instagramdan hakikatbilgisi sayfasini takip edsbilirsiniz tercih sizin
nurozge Omerbebek_ kızamık kızamıkçık kabakulak sizi çağırmadilar mi aşıya ebenizle bir görüşün isterseniz
nurozge Mavisinannesi1804_ ilk zamanlar çok fazlaydı küsüyordu zamanla azaldı ama yine var 4.ayda fln dr ilaç vermişti bende kıyamadım kullanmadım