Bu mamayi bugun kullanmaya basladi kizim. 8 aylik ve 7500 gr. Doktor 1 kilo fazla olsa boyu icin daha iyi olur, deneyelim dedi. Gece uykusuna yatmadan once 80 cc icti. Valla 4 saat olacak hala uyuyor. Bu durum normal mi? Normalde uyuduktan 2 saat sonra acıkır uyanir, mama yer, emer uyurdu.