SeverusSnape biz daha 3 aylığız 7. Ayda yapalım dedi doktorumuz ve doktorumuzda rotadan daha cok menenjitii önerdi ama şöyle kaç tane doktora sordum biri öneriyorsa diğeri size kalmış diyor bir profa danıştık dediki menenjitin bin bir çeşidi var bu aşı sadece birkaçını koruyor sen hangisine yakalanacağını bilemezsin yani olsa bile hala tehlike var demek oluyo bu cevremde kimse yaptrmıyor ben korkuyorum yaptırma taraftarıyım zaten araştırıyorum zamanımz var daha bakalım