İyi geceler arkadaşlar benim böyle bir sorunum eminim bilgisi olan ve aynı durumu yasayan vardır.
1 oğlum var ama tekrar bir bebeğim daha olsun istiyorum eşim işinden dolayi şehir dışında çalışıyo 2 ayda bir bazen 3 ayda bir gelip 20 30 gün kalır o şekil düşünün ben bu şekil toplasanız 6 aydan fazladır korunmuyorum doktora göründüm bir sorun yok sadece iltihaptan olmadığı söylenildi fitil verdi fitil 3 günlüktü birdaha yazdırmak istedim aile hekiminden bir daha kullanılmaz diye yazdırmadi tabi bu arada doktor 1 ay sonra kontrole gelmemi söyledi bu randevu sistemi ile bulamıyorum bende mevbur farklı bir doktora aldım salı günü tekrar gidicem ama böyle bir durumda olan varmıdır varsa nasıl oldu hakkınızı helal edin çok uzun oldu ama çok stres yaşıyorum bu konuda