prenses_annesii2603 Merhaba kızlar bu süt parasını her ay alınıyor mu yoksa bir kereye mahsus bişey mi eşim bi miktar aldı artık eşiniz gelip alabilir dendi ama her ay gidip alabilir miyim tekrardan
Sleepwalker prenses_annesii2603 1 kerelik sadece alıyorsunuz e devletten bakın yatmış mı diye ptt den kimlik ile çekebilirsiniz.
Kbrrrr_58 prenses_annesii2603 süt parası me kadar acaba 4 aylık oldu bebeğim pttye sorduğum da yatmamştı hala e devletten nasıl bakılıyor
Sleepwalker prenses_annesii2603 hamileyken çalışan bir anneysen sigorta sana rapor parası öder oda 2 3 aylık falan çalışmıyorsanız. sadece süt parası yatar oda tek seferlik bir daha yatmaz.
prenses_annesii2603 Kbrrrr_58 e devletten şahıs ödemelerine bakın orda gözüküyor hastane sizin adınıza başvuru yapıyor süt parası için
aslim88 irosiva Merhaba ben de çalışmıyorum eşimin adına yatmış e devlet şahıs ödemelerine bakın eşinizin adına yatmış olabilir sizin de
irosiva Sleepwalker valla 1 sene geçti doğum yapalı demek ki hastane benim adıma öyle bir şey yapmamış
Sleepwalker irosiva o zaman hastaneye gidin kağıtları aldığınız yerle konuşun bu sizin hakkınız alın derim cok para degil ama herkese verirken size neden verilmesin