ddm5840 kızım 3 yaşında hazır olmuştu veya ben kızım 3 yaşındayken kendimi hazır hissettim desem daha doğru olur.
Çünkü diyaloğumuz daha sağlıklıydı.
Kendini çok net ifade ediyordu.
Sabah çöz, gece bağla gibi bir düzende de ilerlemedim, bi anda tamamen bitirdim. Geceleri altına da kaçırmadı hiç.
Çünkü yatmadan bir süre önce sıvı tüketimini minimuma indirip, hemen öncesinde de tuvalete götürüyordum.
Yani iletişimimiz o yaşta daha iyi olduğu için ben o yaşı seçtim.