Kızlar bebeğim 41 günlük son 2-3 haftadır emerken 5-10 dakika geçtikten sonra aşırı hareket ediyor kıvranıyor ve memeyi alıp alıp bırakıyor bazen de sinirleniyor bu duruma silikonla emziriyorum normal memeyi kesinlikle tutmuyor süt mü gelmiyor acaba diye silikonu çıkarıp elimle sıkıyorum geliyor gazını da çıkarıyor bu durum beni aşırı üzmeye başladı var mıdır başına gelen?