Dogdugunda dil altı bağı var dediler ama hic uyumuyor uyumadigi gibide hep huysuz hep ağlıyor emmesinde sıkıntı yok ama hep gaz oluyor gazı cikardikca tekrar huysuz tekrar gaz çıkarıyoruz gaz damlasi da kullanıyorum ama yine ayni bugün bütün gün asla uyumadi uykuları Max 10 15 dakika yine bazen 1 kaç saat arayla uyuyordu ama bugün hiç hiç uyumadi çok yoruluyorum gecede sürekli uyaniyor hiç ama hic uykumu alamiyorum butun gün belim ağrıyor hiç bir isimi de tam yapamiyorum bu durum duzelirmi dil altı bağı bu kadar huysuzluk yaparmi en azından arada uyusa dinlensem diyorum ama asla uzun uyumuyor