Duygu_5864 aaa olsun kabul olmazsa eşimden basvururuz ama sorun olmaz heralde çünkü orada ben başvurdum ama eşime yattı buda eşime yatar
Bide şey sorcam size ben sosyal yardim alıyordum ya şimdi dogalgaz için tekrar basvuracam başvuru sayfasında sosyal yardim alıyor musunuz diye soruyor evet mi hayır mı yapacam evet dersem aile ve sosyal hizmetler il mudurlugumu sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfini mi işaretlemem gerek