morsevenanne9 Yorgunbebek bendede surekli her yerde reklam çıkıyor bazen yazı yazarken tam ekranın ortasında çıkıyor yazı yazamıyorum şuan bile altta reklam var bazen postlari okurken birden çıkıyor sonra iki dakika sonra yeniden yeniden böyle devam ediyor gıcık olmaya başladım
emilia Yorgunbebek darkledi morsevenanne9 Yorgunbebek Merhaba sevgili annelerimiz, ben konuyu ilettim. Yanıt gelirse mutlaka sizlerle paylaşacağım. Cagan-Atam Yorgunbebek
Yorgunbebek Cagan-Atam bildirim geliyormuydu😀 benim kılavye donuyor ya gir çık yapmak zorunda kalıyorum
Themom_ Yorgunbebek yazarken yazdığım sayfa titriyor, bir şey yazar veya okurken çat diye match royal reklamı çıkıyor bangır bangır sesli bir şekilde bebeğim uyuyorsa sıçrıyor ki telefonum sessiz de olsa bile ses geliyor ve bildirim asla gelmiyooor
Yorgunbebek Themom_ emzirirken özellikle giriyorum o sıradada uyku moduna geçiyor bebişler bende çok yaşadım
Ewolwia Bende pış pış ve diger sesleri actigimda cizirti cikiyor kendiliginden kapaniyor fln neden anlamadim