Kızlar bebeğime ayak uydurmaktan düzenim oturmadı hala siz ne zaman normal hayatınıza döndünüz benim kahvaltım dışında herşey anormal ve uykusuzluktan ağlıyorum bazen moralim bozuk halsiz yorgun hissediyorum uyku yetmiyo sanki 2 saat uyusam bile sanki 5 dk uyumuş hissediyorum günde 3 saat uyuduğum oluyo sadece beslenmem falan da çok berbat sanki sadece ben normale dönemiyorum herkes gayet hayatını yoluna sokmuş gibi geliyo 😞 hep böyle mi olacak