Oglusum5357 Sutuumu çıktığı kadar sagarak veriyorum bi kac defadr oglum reddediyor. Tadina baktım böyle bi tuhaf sanki kokmuş gbi icine sanki krem karışmış gbi yani bi değişik bu neden boyle olur ki vermelimiyim ogluma ya da nasi duzeltebilirim🤷♀️
Azizeguney Oglusum5357 yediğine içtiğine dikkat etmelisin o memedeki sütü kompel sağıp boşalt tatlı bişeyler ye
Gokceninannesiiyim Oglusum5357 soğan sarımsakta sütün tadını değiştirir. Oğlunuz kaç aylık ek gıdaya başladıysanız sütünüzle ona başka şeyler hazırlayın belki biberonla içmek istemiyordur.
nageyet Oglusum5357 bende geçenlerde bi içeyim dedim. Allahım dedim bu nası bi tat 🙈 resmen sabunsu kremsi bişeydi. Sebebini tan bilmemekle bazen öyle olabiliyormuş ama yediklerimizden kaynaklanabilir belki. Belki tadından değil farklı sebepten emmiyordur. 🤷🏻♀️ Sağıma ve emzirmeye devam. Bol sütlü günler 🙋🏻♀️
Oglusum5357 Azizeguney zten 20 30 cc zorla biriktiriyordum😪 bikac kez boşaldım vermedim ama fark ettmki her sagimda aynı tat
Oglusum5357 Tesekkur ederim herkese cok ugrastim sutum yeysin artsn diye ama fayda etmedi hc bsey 3 bucuk aydr sagiyorum hala artmadi bnde gittgi yere götürmeye calisiyorum iste
Heisenberg Oglusum5357 Tükettiğiniz her besin sütü oluşturur ve tadı buna göre şekillenir. Emzirme döneminizde tükettiğiniz baharatların türüne, miktarına ve aroması güçlü olan besinlere karşı dikkatli olmanız lazım.
Hiravzem Oglusum5357 hmmm bilemedim ki genelde hamilelikte süTüm tadı kokusu değişir içilmez hal alır diğer arkadaşlarında dediği gibi yediğiniz içtiğiniz bişey olabilir ama şuda var süt bebek emdikçe süreli yenilenir ama emmez depolanır durursa sürekli Buda tadını değiştirebilir
Hiravzem Oglusum5357 yani bence oda olabilir annem hep öyle diyordu çok kalırsa tadı değişir falan diye