isufumveben aliks valla benim 2 saat uyanık kalıyordu ben de üzülüyordum ama kendi yapısı öyleydi. Kendi kendine uyur diyorlardi benimki hiç de öyle değildi
Cagan-Atam Benim oğlum 1 aylıkken neredeyse 7-24 uyuyodu. En fazla yarım saat 45 dk uyanık kalıyordu sonra yine uyuyordu