zlmsre Arkadaşlar ben şuan ücretsiz izindeyim görevlendirme ile başka okula geçeceğim idarem bilgi vermedi sordum ama gelin bakalım dedi prosedür ne ne yapmam gerekiyor her şey pratik olmalı bebekle gideceğim dolduracağım şeyleri önden doldurayım
cocomelon33 zlmsre neden başka okula görevlendirme veriliyorsunuz ? Yani bir mazeret mi var yoksa norm fazlası vs misiniz