tuvbar Merhaba biz 17 günlük olduk ve sürekli 2 saate bir emziriyordum.Uyanmıyorsa zorla uyandırıyordum.Fakat bir kaç doktor ile konuşunca 3 saatte bir uyandırmamı söyledi.Sizler nasıl yapıyorsunuz? Bir periyot sistemi var mı uyguladığınız?
unalll tuvbar benimde bebeğim 14 günlük bende 2 saatte emziriyorum. Doktorum geceleri 3 saatte olabilir sende dinlen sütün kesilmesin dedi Gündüzleri 2-2.5 saat geceleri bazen 3 yapıyorum canım
BabyBerry Bebeğin 40 çıkana kadar 2 saatte bir. 40 çıktıktan sonra 3 saat olabilir ama ben iki aylık olana kadar iki saatte bir emzirdim