Kızım 1,5 yaşında gece devam sütünü hala 1 yaş öncesi gibi sıklıkla içmekte.Normalde gece beslenmesi kesilmeli ama onu vermezsem bol bol su içmek istiyor içim rahat etmiyor zaten minyon bir yapısı var en azından devam sütü içiyor diyorum doktorumuzda verilmemeli ama kilosu çok olmadığı için devam edebilirsiniz dedi. Ama herhangi bir zarar oluyor mu gece beslenmesinde?Varmı bu şekilde devam sütü veren anneler hipp comboitic kullanmaktayım...