kimbumadam SemaKa wefood aldım Hurma ve keçiboynuzu özü Keçiboynuzu güzel sert değil sevdi baya Hurmayı ne zaman verebilirim bilmiyorum Bilen varsa bi el atsın 6,5 aylık kızım
livanurvealpinannesi61 SemaKa ben weefood hurma özü Zühre ana karadut özü kullanıyorum ikisi de güzel
Minelinannesii34 SemaKa hurmaları 4-5 saat kaynar suyun içinde bırakıyorum kabukları kolayca soyuluyor kabukları soyup az da suyundan ekleyip blend ediyorum daha sonrasında kıvamını ayarlıyorum suyu hemen dökmeyin ☺️
aslaninannesiiii Bende hurma ozunu kendim yaptim ama kac aylikken verilebilyor net bilmiyorum dr una soran bilen varsa yazarsa iyi olur arkdslar.
Sinem61 SemaKa hurma özü weefood aldim karadut özünü el yapımı aldim paketlerin tadı aşırı sekerli geldi güvenemedim bazilarinda tatlandırıcı kullanıldığını duydum içime sinmedi