Meleklerim1628 17.ayımıza girdik de meme den nasıl keserim acaba aşırı bağımlı hem gece beslenmesini hemde sabahları kesmek istiyorum zaten kahvaltı yemek herşeyi yiyor şükür çok kez denedim bırakmıyor sizler nasıl kestiniz sütten