canos 20 gün boyunca meme ve mama dönüşümlü besledim bebeğimi. Aniden kestim 1 günde ilk 2 ay gayet güzel beslenmesi oldu fakat 3. Ay kontrolünde kilosu az diye yeniden mamaya başladım. Yani benim bebeğim doğdu doğalı memede rahat eden bir bebek hiç olmadı o yüzden mamayi azaltarak vermem çözüm değildi. Ablam hemşire ona gittim 20. Gün savaşa savaşa memeyi ağzına sokuyorduk iki kişi tabii ben böyle yaptıkça o daha da almak istemiyordu istikrarlı olun bu konuda poposuna yavaştan vurarak verirdim memeyi tabi tam alıştı memeye derken mamayi tekrar başlattım. İstikrar çok önemli 20. Günden önce birkaç denemem oldu ama hepsinde pes edip mamayi verirdim çünkü aynı zamanda kolik hiç durmadan ağlayan bir bebekti. Yani 1 kereden kesip popoya yavaş yavaş bazen ritmi arttıra arttıra bir deneyin umarım işe yarar. Ben arada çok krize girer almazsa mememi ağzının içine koyar sallar popaya vururdum o sekil yavaş yavaş alıştı aldı artık.