deli_bir_hatun çok geçmiş olsun
Bulaşık makinesi tableti mi yemişti anlamadım ?
Bu bebeler çok fena , bir saniyede oluveriyor böyle şeyler
Benimki de 1,5yaşında az kalsın bulaşık tableti ısıracakmış , yemek yapıyordum Allahtan zamanında gördüm
O an kalbim korkudan nasıl çarptı anlatamam