efeninannesiyimben Hanımlar merhaba benim çamaşır makinesinin içinde tuhaf bir koku oluyo hani camasirlar ıslak kalır kokar ya öyle yeni yıkadığım çamaşırı o kokuyla çıkarıyorum makineden sizce neden olur başına gelen oldu mu
simseklivekalpli efeninannesiyimben benimki çürük yumurta kokuyordu 🥴 makine temizleyicileri var onunla yıkayın. Yoksa 90 derece uzun programda sirke limontuzu ile boş makineyi çalıştırın. Makine kapağı aralık kalsın kapatmayın kapatinca da koku çok oluyor.
designermoms efeninannesiyimben çamaşır makinesi temizleyicisi alın onunla çalıştırın benim de aynıydı geçti Belli aralıklarla yapmak lazım
efeninannesiyimben simseklivekalpli deterjan gözüne mi koyuyoruz sirke limon tuzunu bozmayiz demi makineyi kız 😂
simseklivekalpli efeninannesiyimben sirkeyi yumuşatıcı gözüne limon tuzunu kazanın içine koyabilirsiniz. Bozulmaz merak etmeyin 😁
Bebegimm1 efeninannesiyimben makinenin kapağı sürekli kapalıysa koku yapabilir ben o kapagı kapatmam hiç koku yapmasın diye makine temizleyicisi marc ondan alın kazan temizlemeye getirin programı yıkayın mis gibi oluyor
poncikbiranne190_ efeninannesiyimben camasir makinenin kapağını 1 hafta kadar açık tutun mutlaka deneyin geçecektir:)
poncikbiranne190_ Ve ben her çamaşır yıkandıktan sonra mutlaka kapağını açık bırakırım hep öyle durur hatta hiç kapatmam