2 yaşında kızım var ve bazı hassasiyetleri oluştu mesela yüksek sese karşı, ellerini yıkayacğım zaman kollarını kıvırıyorum hemen giysisini düzeltmek istiyor, bazen dolapları açık bırakıyorum o folap kapaklarını kapatma istedi, eli sürekli saçında par ağıyla saçını kıvırıyor doluyor ve ber gün o saçı açmakla uğraşıyorum. Bez aldırmama, kıyafetlerini çıkartmama gibi yani artık çok yoruldum bu durumu yaşayanlar var mı