Biz doktora en iyi gaz damlası ne diye sormuştuk en iyi gaz damlası diye bir şey yok demişti. Çünkü her bebekte farklı oluyor sırayla denemiştik. 3 farklı marka kullandık bio gaia da olmak üzere. Bio gaia çok tavsiye edilmesine rağmen benim bebeğimin gaz sancısını daha da azdırıyordu emzirirken sürekli ağlıyordu karnından guruldamalar geliyordu. Zinco denedik o iyi geldi. Yani diyeceğim o ki en iyi dedikleri damla bizde işe yaramadı. Siz de sırayla deneyeceksiniz gaz masajıyla destekleyin mutlaka ve her emzirmeden sonra üst gazını çıkarın. Zor günlerdir ama geçiyor 😊3. Aydan sonra büyük oranda azalıyor