oğlum 4 aylık oldu ama doğduğundan beri boyun altı kızarık herşeyi denedim temizledim sık yıkadım kremler sürdüm dr götürdüm oda kortizonlu krem verdi evet kullandığımın ertesi günü geçiyor ama 1 gün kullanmayı bırakayım hemen geri geliyor yediklerime dikkat ettim süt yumurta yemedim bir süre yok değişmedi egzema fln olmasından çok korkuyorum vücudunda başka yerinde yok sadece boyunaltı bazen silerken kanıyor çok üzülüyorum başına gelen varmı nasıl geçecek bu :(