Kızlar evim çocuk hastanesine yürüme mesafesinde olduğu için devlet hastanesinde öneri üzerine buldum doktorumuzu gerçekten çok iyi bir doktor 1 yaş kontrolüne çağırmıştı. Bugün randevu aldım gittim rahatsizlanmış yerinde yoktu onun yerine başka doktora sıra verdiler. Max. 2 dk durmuşuzdur içeride kan tahliline bile gerek duymadı. Neyse yürüyor mu dedi hayır dedim o zaman pedegoga yönlendiriyorum dedi kızım tam 1 yaşında bu arada. Oğlumun da 14 aylıkken yürüdüğünü belirttim. Emiyor mu diye sordu evet sürekli meme istiyor dedim onu da pedegoga söyleyin dedi. Ben şaşırdım yani ne alaka 1 yaşında ki bebek ne anlasın, kızımın ilk kelimesi meme oldu zaten:) Pedegog sırasına 40 dk vardı eşim geldi almaya ona söyledim saçmalama eve gidelim dedi beklemedik merak ettim 1 yaşında ki bebeği pedegoga yönlendiren doktor oldu mu aranızda :)