Betulll1996 bence kulağı ağrıyor ama hastanede hiç bir sey yapmıyorlar benim oğlum hala o şekilde gece uyurken bile parmağını kulağına sokuyor kaşımaya çalışıyor. 9 aydır 4 kez hastaneye gittim kimi kulağını keşfediyor dedi kimi başka bir sey dedi ama ne damla ne başka bir sey vermediler. Yani oğlum günün her saati mız mız eli kulağında hep. Bence sizinki de kulak ağrısından yapıyordur