Merhaba canım çok kötü birşey mis ya bu mama reddi kızım üç aylıkken başladı 6, aya 10 günü var hala devam ediyoruz düzelmesini beklerken uykuda yiyen çocuk onu da bıraktı 4,ayda mecbur ek gıdaya geçiş yaptım gündüz idare ediyor yediriyorum birşeyler gece perişan ediyor beni açlıktan ağzını sappirdatıyor ama mamayı ağzına verince ısırıp atiyor