Kbetul Bebeğim aşırı hiperaktif uykuya geçişlerimiz kabus gibi yani ben geceler olsun istemiyorum uykuya direniyor oğlum 1 yaşında 17 günlük. Bir tanıdığımız çocuğuna papatya çayı içirdiğini rahatlattığını söyledi deneyen var mı acaba ?
Feridece28 Kbetul doktorumun tavsiyesi ile aktardan alıp 6 ayından sonra bende vermiştim. İyi geliyor
Oanne Kbetul 18 aylık ben veriyorum doktorum söylemişti Alerjikti uykumuz sıfırdı Kahvaltıda içiyor ama çok az kahve fincanının yarısı ile sulandırılmış içiriyorum
Kbetul Oanne etkisi tüm gün devam ediyor mu kahvaltıda içtikten sonra bir de her gün kahvaltıda mı veriyorsunuz
Oanne Kbetul canım öyle ilaç gibi saati yok zaten ben haftada iki üç kez gün aşırı olacak şekilde içiriyorum uykuları inı öyle düzenledim sonra saatlerine alıştı memeyi de kestim şimdi gece de hiç uyanmıyor çok şükür su içmeyecekse yani
Durukusum22 Bizim doktorumuz papatya ya da Melisa çayı verebilirsin demişti ama bizimki içmedi maalesef
Cagan-Atam Kbetul Benim oğlum da aynı şekilde aşırı hiperaktif ve uykuya geçiş problemimiz vardı. Doktorumuza sorarak damlaya başladık. Baybay night gece damlası var onu kullanabilirsiniz. Uyku saatinden yarım saat önce 20 damla veriyorum mışıl mışıl uyuyor
Feridece28 Cagan-Atam çok sakıncalı burda bir sürü post açıldı onun için. Papatya çayı vermesi daha mantıklı, çocuğu uyuşturuyor resmen.