Esmaoren61 Kızlar biz köyde ev yaptırıyoruz şuanda da banyoya geçtik sizce bsnyo dolabınij malı neden olmalı, nasıl olmalı Sonra duşakabin küvetli mi direjt yere bitişik mi olmalı dümdüz mü deseni mi olmalı Bu konuda önerilerinizi bekliyorum
Fgnc1307_ Esmaoren61 duşa kabin kesinlikle yerle bitişik olunca daha kolay temizleniyor daha kullanışlı
lceLady Esmaoren61 Bunlar biraz zevk ve tercih meselesi acıkcası Eskiden küvet modaydı şimdide yere sıfır olanlar moda. Cam evet hoş duruyor ama temizlemesi bana gore sıkıntı. Sureklı su damlası kirecli sular. Her banyo sonrası Temizlik şart. Bence diyorum herkesin zevki farklı tabii. Ben artık zevki gectim :) rahat kullanıma bakıyorum Yere yakın hafif yine kuveti oluyor cok az Ve mika cam tercihim olur çatlama patlama Kırılma olayida olmaz hem Dolap konusunda bilemiyorum bence burda onemli olan banyonun havalandırmasının iyi olması
Rez Esmaoren61 küvet hiç sevmem tabiki zevk meselesi ama direkt yerden duşakabinli, bence siz internete bakın en trend ne ise ondan yaptırın kullanışlı olması da önemli tabi
etuerk lceLady ben ev yaptıracak olsam kesinlikle banyoya bir çamaşır odası yaptırırım yada yanına ayrıca banyoya küvet ya da duş kullanmam bir duş kabini alanında girişi açık olan yandan örülmüş duvar olmasını (fayans) tercih ederim. Temizlemesi çok rahat olur ( duvarlı duş diye bakarsanız netten modellerini görebilirsiniz )
lceLady Esmaoren61 Yani evet yere sıfır en azından dümdüz yapmayin derim. En azından altınızda oturan varsa hiç yapmayin :) Çok az böyle 5 cm kadar yükseklik ideal bence
Tatlican Esmaoren61 Siyah fayans alma çünkü kirec izi felaket belli oluyor.Duz yerde olan dusakabinler guzel duruyor,
nescafebagimlisi Konudan bağımsız kaç metrekare yaptırcaksanız aşağı yukarı fiyatı nedir bizde düşünüyoruz evimizi satıp ama bilemedik
zarifbirhanim Esmaoren61 Biz ev yaptiriyoruz. Küvet değilde hamam gibi oturma alanı ve duvarda yan yana iki niş olan bir duşakabin yaptırıyoruz. Örnek olarak bunun gibi, Seramik beyaz, hafif grimsi desenler var. Duşakabin bu şekilde kapakli füme çıtalı. Dolaplarda mat beyaz
Deniz_kvk Esmaoren61 bence dusakabinin altinda tekne olmamali. Hem estetik acidan hem de kullanim acisindan. Goruntuyu tekne inanilmaz bozuyor ve basitlestiriyor. Hem de ekstra para vermis oluyorsunuz demode bir parcaya :) . Ayrica temizligi daha detayli yapmak zorunda kaliyorsun. Altina su sizdirma sorunlari vs. Oluyor.
ebrusalihhh Esmaoren61 kesinlikle duşakabini yere sıfır teknesi yaptır slikonlar kararıyor iğrenç görüntü ve sızdırma oluyor altını açıp temizlemesi de ayrı iğrenç
sarilokumumm Esmaoren61 bence duşakabin yere sıfır daha rahat oluyor benim öyle tekneli olanlar belli bir zaman sonra sararıyor silikonlar küfleniyor sıkıntı duşkabinin camlarını buzlu ya da mika öneririm düz camın temizlemesi işkence su lekesi vs kalıyor hep dolaplar için özel sudan etkilenmeyen adını tam hatırlamıyorum melamin kaplama olabilir emin değilim ya da MDF daha dayanıklı bir de fayanslarım benim mat sakın öyle seçmeyin bizim müteahhit yaptırmış mat olunca temizliği belli olmuyor bir de silince ayak izi vs kalıyor parlak orta renkler öneririm ne çok açık ne çok koyu tabiki tercih sizin aklıma gelenler bunlar