1kizannesi63 bunun nazarla falan alakası yok ortalıkta her yaştan insanı yerden yere vuran bir hastalik var.ben kızımı her hafta mesela acile yatıyorum.cunku 5 gün iyiyse 20 gün hasta kızım.artik ateş düşürücülere bağışıklık kazandığı için olsa gerek öyle calpolmus dolvenmis fayda etmiyor direkt damar yolundan tedaviyle ancak ateşini dusurebiliyoruz. Artık o da bende o kadar tükendikki aldım doktoruna götürdüm gectigim hafta. Dedim hocam durum bu bu hiç iyi görmedim kızımı 2 aydır çok normal hastaneler çocuklarla dolu iyilestirip taburcu ettiğim çocuklar 10 gün sonra geri geliyor dedi.bi kan testi yapalım enfeksiyon bulgusuna rastlarsak influenza ve covid testi alırız dedi kanı verdik 2 gün sonra doktoru aradı kan tahlilleri gayet sağlıklı ama kuvvetle muhtemel evde en yoğun taşıyıcı okula giden abi dedi. Abi hasta olmuyor ama kardeşini hasta ediyor bu böyle gider daha bahar ayına kadar dedi🤦 öyle bir haldeyim ki bittim tükendim. Sizde bir doktora başvurun mümkünse çocuk alerji ve immünoloji olsun