iki aşı fakat bi tanesi sadece ağır o ağrı huysuzluk veya ateş yaparsa yapar ama 2 aylıkken zorlandıysanız aynısını yaşayacağınız anlamına gelmiyor ben 2 aylıkken çok rahat geçmişti benim kuzum dün aşı oldu ne uyudu ne emdi sürekli ağlama krizi yani tersi yaşandı değişiyor