Bebeğim 7 günlük emme refleksi çok iyi sütüm var göğüslerimden taşıyor ama bebeğim memeyi kavrayamıyor özellikle sol göğsümü hiç almıyor sağ göğsümede yarım saat uğraştığım oluyor bazen onuda hiç almıyor sütümü pompalayıp vermek zorunda kalıyorum artık çok yoruldum benim gibi bu durumu yaşayan oldumu gözüme uyku girmiyor psikolojik olarak çok yıprandım bir yandan canım çok yanıyor mastit olucam.sizler benzer durum yaşadınızmj yaşadoysanız emzirebildinizmi cocugunu ilerleyen zamanlarda cidden bu süreci benmi bu kadar çok zor yaşıyorum.Bebeğimi emziğe tutturmaya çalışıyorum yarım saatim geçiyor tutarsa sadece birini tutuyor gazını çıkart altını değiştirdir geri yatır derken 2 dakika sonrabir bakmışım saat geçiyor yine göğse tutturmaya çalış derken kısır döngü halimde devam ne zaman geçicek bu dönemler