Kızım Dün iki yaşına girdi,TV de içinde dinazor olan bir çizgi filme denk gelmişti bir kaç kere gelip bana sarılmıştı ama hemen unutmuştu,sonra bir ara çarşıda gezerken kocaman bir oyuncak dinazor gördü çirkin bir şeydi onu da aklında turmuş demek ki şimdi bir süredir evde dolasmiyor tek başına dinozor var diyor gitmiyor, gündüzleri bile kendi odasına gidip oyuncaklarıyla oynayamiyor. Bebek olduğu için anlatamıyorum da tam olarak ona öyle bir şey olmadığını.sastim kaldım çok üzülüyorum küçücük yaşta nerden aklına geldi böyle bir şey anlamıyorum ki .. ne yapabilirim bana akıl berin lütfen 🥺