Ulgu33 Merhaba anneler kanguruyu çok fazla kullanamadım ürün siyah üstü beyaz notalı olan ben 190 tl ye almıştım 110 tl satıyorum
Sahreyldrm Ulgu33 fotoğrafını atma durumunuz var mı ? Bide yeni doğan aparatli mı? hangi şehirde siniz?
esmanur06 Ikrazumra19 çok kullanışlı ben çok memnunum markete yürüyüşe oğlumla kolaylıkla çıkabiliyorum
Ulgu33 Ikrazumra19 kullanışlı tabiki benim kızım kilolu olunca beni yoruyor bebek arabasını daha çok kullandığım için satıyorum
Ulgu33 Sahreyldrm ben Mersin deyim yeni doğan aparatlı değil instegram adresin varsa atabilirim ordan
Ulgu33 Sahreyldrm bende 3 aydan sonra kullanmaya başladım istersen yinede resim yollarım tercih sizin 🙂