Şimdi İstanbul’a tayin ile kiraya çıkacağız. Eşim deprem korkusu var. Binaların yüksek katında oturalım diyor. Örneğin 6 katlı binanın 4-5-6 . Katında olmak gibi. Benimde yükseklik korkum var. Kendim içinden çok erkek bebeğim var haraketli. Yüksek kat korkutuyor. Bende 1-2. katları istiyorum. Sizce hangisi mantıklı?