melkrtl Gmzkrgz merhaba Çağlar hoca görünüşü değişik olsada iyi bir hoca bana göre bebeğimin poposunda çatlak vardı bir kaç kez hep görüştük işinde iyi bir hoca
fatma2004 Görünüş olarak tuhaf bir doktor benim bebeğim de o hastane de doğdu sünneti Çağlar bey yapıyormuş bende merak ediyorum nasıl bir doktor sıkıntı yaşayan varmı sünnetten sonra
fatma2004 Anonim18 yok aşkım ettirmedim hala Eylül Ekim ettireceğim inş. Ettirirsen deneyimlerini aktarır mısın
fatma2004 minervadefne ilk doğduğu zaman sormuştum Nisan Mayıs gibi ilk 1 ay içinde yaptırırsam 4 bin civarı idi sonrasında 6 bin civarı idi oda o hastanede doğduğu için
minervadefne fatma2004 anladım bir yakınımda fiyat araştırıyordu da ondan sordum iyi o zaman zaten bence çevreye göre uygun Esenler Medipol bende orda yeni doğum yaptım zam gelecek diyorlardı tıp merkezi gibi bi yerde yaptıracakmış serum bile taktırılmaz yani orda ki sünnet 3 bin demişler fiyatı
Anonim18 fatma2004 evet ettirdik çok şükür çok güzel ve rahat geçti eve geldiğimizde iyileşmiştik bile🫠