Herkese merhaba 🤚 oğlum 5 aylık ve sadece mama ile besleniyordu bugün kaşık mamaya başladık günde iki kez verdim. Arkasında yazan ölçü gözüme çok geldi tek sefer de 3 4 yemek kaşığı diyor. Kullanan var mı ölçüsünü nasıl ayarliyorsunuz sonrasında kaç saate sonra mama vermeliyim.
Not: doktorumuzun kararı ile başladık