Oguzunannes Merhaba😍 Ben kendi düzenimiz den bahsedeyim. Benm ki smdi büyüdu ama o zaman şöyleydi. Sabah 6-6 buçuk kalkış ,öğlen kaçta uyursa, akşam da 8 de uyurdu. Bence en en önemlisi sabah kaçta kalktıkları. Sabah ne kadar erken kalkarsa ,aksam o kadar erken uyurdu ,bizim öyleydi en azından 🤗