deleted20517 ilk gıttıgımız yerde sadece göz hastanesi olan özel bır hastane ısı canım doktorda iyiydı
Hatta ı asla sıkıntı etmeyın geçer dedi
Ben size demezdım bıle normal kontroller olaydı eğer dedi çünkü evham yapar üzülürsünüz diye dedi
Ama madem sız fark ettınız dıyeyım dedim …dedı
İçimiz rahat etmedi busefer
Araştırma ve unıversıte hastanesının özel muayene kısma götürdük doktor özel ılgılendı
Oda aynı şeyi dedi hafıf var dedi gerçekten vs demedı ama
Bazen küçük şeyler büyük şeyleri dogurabılır olan bırseh ıcınde zamanla geçer demek yanlış olur kontrol ederek nerde ne sıkıntı var cozebılırız
Ama suan gerek yok bırsuee 6ay sonra gel dedi tıpkı oluk doktorgıbı konuştu
Farklı bırseh olsa onerır yada derdı herhalde