Samih 2 aylık bebeğim aynısı bir iki gündür sadece bir iki defa öksürüyordu keyfi inanılmaz yerindeydi bu sabah ateşle uyandı direk gittik doktora zaten yarın kontrolü vardı. Hastalık gözükmüyor dedi test yapsam da çıkmaz dedi ama serum fizyolojik verdi geçmezse başka bişey yapıcaz yine geçmezse antibiyotik verdi. Eşim öğretmen o hastaydı muhtemelen bebek de de başlangıç şu an umarım geçer. Yani kısacası bence götürün bi doktor görsün sonra ona göre ilerlersiniz çünkü ortalıkta korkunç bir virüs var maalesef