7aylık bebeğim var ve asla ek hocayı sevdiremiyorum her yöntemi denedim başlarda yine kaldırarak ederek yiyordu. Gittikçe azaldı yemesi sürekli reddediyor. Blw deniyim dedim önündekileri parçalayıp yere atıyor asla ağzına götürmek yok. Hele dün aşı oldu dğnden sonra hiç yemedi. İlk defa ekran açtım yesin diye son çare çocuk sarhoş oldu yedi ama vicdan azabı çektim nasıl bir yol izleyebilirim çeşitlendiriyorum her yolu deniyorum yok olmuyor. Loru falan ağzında çiğniyordu aslında bir ara. Yoğurt yiyordu onu da yemek istemiyor artık kafasını çeviriyor eline vuruyor ağzını kitliyor çok yorucu. Kolikkrn bu kadar zorlandım mı diye düşünüyorum ama her dönemin ayrı bir zorluğu var sanırım. Ne zaman geçecek sanki hep böyle olacak gibi geliyor beslenmesi