Derya0655 ben hep 150 veriyordum ama 4 kaşık atıyordum uzun uyumamasının sebebini benim az mama yapmam diye düsündüm en fazla 4 saatte bir uyanıyor bu gece 240 ml yaptm 7 kaşık attm hepsinide içti ama yine 4 saat sonra uyandı ağlayarak napcagmı bilemedim