Hanımlar selam ocak 6 da sezaryen doğum yaptım. Bir iki gündür sezaryen yerinin üzerinden aşağı sarkan kısımın yani sertleştiğini ve şiştiğini görüyorum bu normal mi? Dikiş yerinde bişey yok ama tam üzerine düşen kısımda sertlik ve şişlik var lütfen tecrübeli annelerden yardım bekliyorum