Aynı şekilde bugün oğlumun sonucunda da komtaminasyon görüldü yazıyordu.Araştırdım bulaş olduğu için öyle yazıyormuş.Yani streil alınmadığı için.Diğer dediginiz de aynı şekilde çıkmıştı bir kaç kere onlarda sanırım önemsiz şeyler büyük ihtimalle steril olmadığı için çıkıyor.Tekrar vermeniz gerekiyorsa sondayla verin kesin ve net sonucu ancak o şekilde alırsınız.