Kızlar annem için soruyorum. Annem yıllardır tiroid nodüllerinden takipte. En son geçen sene iğneli biyopsi oldu ve sonuç çok şükür temiz çıktı. Yıllık kontrolü gelmişti ve bu sefer nodüller çok büyümüş ve doktorlar şüphelenmişler şeklinden boyutundan yayılımından filan. Şimdi ameliyat olucak. Ben çok korkuyorum kötü bişey olmasından. Bu hastalığı geçirenler veya yakınında geçirenler var mı? Neler yaşadınız?