canimoglum_01 lütfen özellikle çocuklarda karın ağrısına şurup vermeyin. Gaz sancısı olabilir, midesinde sıkıntı olabilir, bağırsaklarla ilgili kabızlık yada isal başlangıcı kaynaklı ağrı yaşayabilir.. fakat daha sıkıntı apandisit yada bağırsak düğümlenmesi gibi cerrahi ihtimalleri baskılamış olursunuz. Karın ağrısına dr değerlendirmeden ilaç verilmemeli, ağrının şiddeti hareket yada dışkılama gibi şeylerle hafiflemezse dr görmeli.