Merhaba, öncelikle sürekli kilo verip geri alan bu konuda tecrübesi bulunan kişilere ve genel herkese sorum. Ben doğum kilolarından sonra 9 kilo vermiştim diyetisyen eşliğinde. Fakat diyeti bıraktıktan sonra geri aldım bunu, akşam çay yanı ekstra hamur işi ekmek tatlılar vs dikkat etmedim hiç. Dikkat etmek de istemedim çünkü diyetim ya hep ya hiç mantığındaydı. Sağlıklı besleniyorum ama o zaman bile kaçamaklsr yapmaya başlamıştım ilk reglimden sonra bana göre değildi yani 2 ayda 9 kiloyu verdim idealime yaklaştım ama bana bir şey katmadı. Şimdi 15 tatilde izne gideceğim orada da biraz alacağım muhtemelen ama geldiğimde müthiş bir hızla güzel bir programa almak istiyorum kendimi. Şubattan hazirana 4 ay var. Bu 4 ayı en verimli şekilde değerlendirmek istiyorum. Aralıklı oruç evet sürdürülebilir ama çok çabuk sonuç alamadığım için bırakmıştım onu. Bana neler tavsiye edebilirsiniz? Gerçekten 1 hafta yapıp bırakıp daha fazlasını almak istemiyorum. Sürdürülebilir bir şeyler yapmak istiyorum.