tosbiksmoms boy hem yanlış ölçümden dolayı bazen hiç uzamamış sanılabiliyor ama kilo konusuna takıldım biraz. Doymama durumu olsa anlarım, doyuyor ama yetmiyor da olabilir. İlk oğlumun da kilo alımı uzun süre durmuştu ama o zaman daha büyüktü. Bu aylarda 500 gram alıyordu en az. Ek gıdaya da daha gecmedik. Sizin yemesi nasıl?