Kızlar geçen sene sütüm azdı bestlak damla almıştım bu sene kullanacaktım suyun içine damlattım sarı yağ rengi gibi acaba bozulmuş mu yada rengi sarı mıydı bestlak'ın geçen sene sanki beyaz gibi hatırlıyorum aranızda bestlak kullanan varsa bilgi versin lütfen