Sütlerinizi birleştirmeyin. Sağdığınız kadarını bir poşete koyup kaldırın. Bebeğiniz bir defada ne kadar içecek bilmiyorsunuz o yüzden 30,50,80,90 kaç cc çıktıysa onu ayrı poşetleyip dondurun, her defasında tek poşeti çözdürüp ısıtarak kullanın. Yetmezse yenisini çıkarıp ısıtırsınız. Birleştirince sorun olur, içmez çöpe gider yazık. Ayrıca gece ve gündüz sütünü ayrı muhafaza edin. Gece sütü sakinleştirir uykuya hazırlar, gündüz sütü enerji verir